Wysyłka produktów

WYSYŁKA PRODUKTÓW
  1. Klient sam dokonuje wyboru sposobu dostarczenia przesyłki, jak również formy płatności. Za towar zapłacić można odbierając przesyłkę od kuriera, lub też dokonać przedpłaty przed wysyłką zamówienia. Koszt przesyłki zależny jest od formy płatności oraz wagi i ceny zamawianych produktów.
  2. PRZY WPŁACIE BEZPOŚREDNIO NA KONTO FIRMOWE SPRZEDAWCY (INTERBIKE, nr konta 19 1030 0019 0109 8530 0011 2495) I WARTOŚCI PRODUKTU PONAD 800 ZŁ WYSYŁKA ZAWSZE JEST BEZPŁATNA!
  3. Koszt wysyłki roweru to 45 zł (trójkołowca 90 zł - dwa kartony), akcesoria oraz zestawy napędowe 30 zł
  4. Rowery wysyłamy w specjalnych kartonach i są one odpowiednio zabezpieczone przez uszkodzeniem
  5. Zamówienia są realizowane najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę (zawarcia Umowy Sprzedaży) lub od momentu zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sprzedawcy, o ile uzgodnienia z Nabywcą nie będą inne.
  6. Przy przesyłce międzynarodowej, koszt dostawy wyceniany jest indywidualnie w zależności od jego wagi, dostawcy oraz kraju do jakiego wysyłany jest Produkt.

Sklep internetowy (możliwość zakupu on-line) jest w trakcie modyfikacji i wdrażania

W celu złożenia zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny (możliwość płatności kurierowi przy odbiorze e-roweru). Za utrudnienia przepraszamy.


E-mail: biuro@interbike.com.pl
tel/fax: 58-552-22-09
tel. kom.: 603-156-343