Firma INTERBIKE jest od 2005 roku producentem i importerem pojazdów elektrycznych, ze szczególnym uwzględnieniem ELEKTRYCZNYCH ROWERÓW. Nabieraliśmy doświadczenia od 1989 roku w firmie motoryzacyjnej, natomiast nasze zainteresowanie pojazdami elektrycznymi wymusiły potrzeby współczesnego rynku. W okresie kilku lat staliśmy się największym i najbardziej liczącym się dostawcą rowerów elektrycznych w Polsce i prawdopodobnie Europie Środkowej.

Rowery elektryczne, skonstruowane na bazie nowoczesnych technologii i produkowane masowo, znane są na świecie zaledwie od kilkunastu lat. Do niedawna były dla nas marzeniem (głównie ze względu na wysoką cenę), a teraz stają się rzeczywistością, jak najbardziej realną i osiągalną dla każdego z nas.

Rowery elektryczne są dla każdego. Dla ludzi młodych, w średnim i starszym wieku. Naszym klientom zawsze powtarzamy: „jeśli jesteś osobą zdrową i pełną sił, zaczynaj jazdę rowerem elektrycznym jak na rowerze klasycznym. Pedałuj jak najdłużej i dopiero kiedy na widok podjazdu przez myśl przechodzi Ci zejście z siodełka, to najlepszy moment na przekręcenie kluczyka w stacyjce i wspaniałą pomoc silnika.” Jesteśmy przekonani, że sprawi Ci ta chwila wiele radości.

production_3

Nasze rowery elektryczne nie tylko służą naszym klientom do rekreacji. Wiemy, że wielu z nich dojeżdża e-rowerami codziennie do pracy. Zamiast stać samochodem w godzinach szczytu w korkach, na elektrycznym rowerze są szybciej u celu. Jeden z naszych pierwszych klientów, weteran gdańskich ścieżek rowerowych, pokonuje na Interbike’u ok. 10.000 km rocznie. Wielu osobom nasz sprzęt służy do wyjazdów za miasto, na ryby i domków weekendowych. “Składaki” są kupowane również na jachty i do aut campingowych. Odczuwamy bardzo duże zainteresowanie naszymi rowerami u właścicieli hoteli, pensjonatów, sanatoriów i wypożyczalni rowerów.

Mieliśmy kilka propozycji współpracy z sieciami SUPERMARKETÓW. Lecz podstawą podpisania umowy była niska cena, a to związanie było z obniżeniem jakości. Nie poszliśmy na to. Stara prawda głosi, że zawsze istnieje korelacja pomiędzy ceną a jakością produktu.

Dlatego zanim gdzieś kupicie Państwo rower elektryczny, śmiało zadzwońcie do nas. Nasi fachowcy wytłumaczą Wam, z czego wynika niższa cena roweru elektrycznego z pozoru podobnego do naszego i jakie konsekwencje z tego mogą wyniknąć w trakcie użytkowania. Niestety diabeł tkwi w szczegółach.

W 2007 roku rozpoczęliśmy eksport do innych krajów EU. Nasi klienci doceniają wysoką jakość, design, a przede wszystkim konkurencyjną cenę.

Wszystkie nasze e-rowery są zbudowane zgodnie z najnowszą normą Unii Europejskiej - EN15194, dotyczącą rowerów elektrycznych.

Modele INTB 501 Solano, INTB 601 MISTRAL i INTB 602 BORA są e-rowerami, z których jesteśmy bardzo dumni. Po wielu próbach i przeróbkach, po analizie opinii i sugestii naszych dotychczasowych klientów, zaprojektowaliśmy, dobraliśmy części i zleciliśmy naszemu sprawdzonemu producentowi, wykonanie tych modeli specjalnie na europejski rynek. Co roku wprowadzamy unowocześnienia i innowacje. Część roweru klasycznego, jest na typowych i łatwo dostępnych podzespołach. Niezawodny, bezszczotkowy silnik o małych oporach, oraz wysokiej klasy, lekkie baterie litowo-jonowe; jednocześnie oryginalny, elegancki design stwarza uczucie lekkości.

Od 2012r. rozpoczęliśmy całkowicie własny montaż e-rowerów . I to z dwóch powodów.

Po pierwsze jest to jedyna możliwość zwiększenia eksportu. Chcieliśmy uniknąć typowych odpowiedzi od niektórych naszych zachodnich klientów; „jeśli będziecie sami montowali rowery elektryczne w Polsce, to chętnie je kupimy. Z Azji nie chcemy”. A jednak coś zmienia się na zachodzie w postrzeganiu Polski!

Drugi powód, to większe wymagania i oczekiwania naszych krajowych partnerów i klientów. Jest to związane z nową strategią podejścia do potrzeb klienta. Na zamówienie zmontujemy rower elektryczny w dowolnej konfiguracji oprzyrządowania. Jest wersja standardowa, jak również na życzenie klienta możemy zamontować np.: przerzutki wewnętrzne Shimano Nexus 3, 5 lub 7 w tylnym kole, itp.

Natomiast, jeśli macie Państwo rower klasyczny na którym chcielibyście wciąż jeździć, ale z napędem elektrycznym, żaden problem. Przyślemy Wam cały zestaw napędu elektrycznego do montażu własnego, lub ewentualnie przywożąc lub przysyłając do nas Wasz rower, my odeślemy go Wam już jako elektryczny.

38m

Na zakończenie tego przydługiego rozdziału „O nas” (choć większość tego tekstu poświęcona była naszej pasji, czyli rowerom elektrycznym), króciutka refleksja. Interbike nie rozwijałby się tak szybko, gdyby nie pomoc naszych klientów, często potem przyjaciół, którzy niekiedy wręcz wymuszali na nas pewne rozwiązania techniczne, unowocześnianie i zmiany w naszych modelach.

Serdecznie Wam za to zaangażowanie, pomoc i doping dziękujemy.

Ps. Miało być „O nas”, lecz jak zwykle bywa u takich zakręconych pasjonatów rowerów elektrycznych, w większości było o e-rowerach. Trudno. Tak już z nami jest.